18 Aralık 2013 Çarşamba

Astım Tedavisi

Astım hayatımızı ciddi şekilde etkileyen bir rahatsızlıktır. Alerjilerin tedavi edilmemesi sonucu astıma dönüştüğü de görülmüştür. Astım hastaları nefes almakta zaman zaman güçlük çekerler. Merdiven, yokuş çıkarken çabuk yorulurlar ve nefesleri tıkanır. Astımın çeşitli ilaçları vardır. Bunlardan bazıları sprey bazıları ise kapsül ilaç şeklindedir.

Astım

Astımlı kişiler hayat tarzlarına dikkat etmek zorundadırlar. İçki, sigara gibi zararlı alışkanlıklardan uzak durmalıdırlar. Psikolojik olarak da kendilerini yormamaları gerekir. Çünkü astım psikoloji ile direkt bağlantılıdır. Günlük hayatlarında stresten uzak yaşamaları gerekir.

Astım tedavisi için doktora danışmak şart. Eğer ciddi bir nefes darlığı yaşıyorsanız doktora görünmelisiniz. Astım tedavisi ile bu hastalığı yenebilirsiniz. Astım rahatsızlığının çözümü için spor da faydalı olabilir, nefes egzersizleri yaptığınız yoga size iyi gelebilir.

Astım Tedavisi


Kendinizi iyi hissettiğinizde hayatınızdaki her şey yoluna sokabilirsiniz. Sağlık hayatımızda çok önemli bir yeri işgal ediyor. Sağlık durumumuzda bir sıkıntı olduğunda hayatımızdaki diğer hiçbir şeyin önemi kalmıyor. Bu sebeple kendinize vakit ayırın ve sağlıklı yaşayın. Sağlıklı yaşamın en temelinde beslenme yatar. Sağlıklı ürünler tüketerek sorunların önüne geçebilirsiniz. Aşırı yağlı yemeklerden sakınmalısınız. Kırmızı et tüketiminizi sınırlamalı, balık tüketimine ağırlık vermelisiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder