27 Ocak 2014 Pazartesi

Doğum Günü Hediyesi

En yakın arkadaşlarımdan birinin bu hafta doğum günü var ve ben ne alacağıma halen karar verememiş durumdayım. Birisine hediye almak, her zaman benim için zor ve zahmetli bir süreç oldu. Özellikle bu arkadaşıma klasik bir hediye almak istemiyorum. Son iki haftadır neredeyse her yeri arıyorum ama bir türlü uygun bir şey bulamadım. Aslında İlginç ve yaratıcı tasarımlar bulmak istiyorum. Bunun içinde pek çok mağaza gezdim. Belki bulurum ümidiyle ofis mobilyalarına bile baktım ama ne yazık ki istediğim gibi bir şeyi halen elde edebilmiş değilim.


Bu hediye arayışımın bana çok büyük faydaları da oldu. Artık İstanbul gibi metropol bir şehirde ne nerede satılır, nereden bulurum öğrenmiş bulunuyorum. Ben kendi zevkime uygun bir hediye bulamıyorum belki ama gerçekten çok yaratıcı ürünler satılıyor. Çok ilginç tasarımlı kıyafetlerden, baskılı t-shirtlere, ilginç kupalara ve birçok ilginç tasarım ürün bulunabiliyor. Bu ürünler arasından bir tanesini beğenip almak zorunda kalacağım galiba. Hediye beğenmek gerçekten zorlu ve zahmetli bir süreç ama yine de bu kadar uğraşmamın sonucuna değeceğini ve aradığım hediyeyi bulacağıma inanıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder