5 Kasım 2013 Salı

Erkeklere Söylenmemesi Gerekenler

Bu yazıda kadınlar için özel bir dosya hazırladım. Erkeklerin duymak istemediği sözler, hoşlanmadığı davranışlar üzerine biraz kafa yoralım istiyorum. Öncelikle kadın erkek ilişkilerinde her iki tarafa da bir takım sorumluluklar düşüyor, evet bunu hepimiz zaten biliyoruz. Sorun bu sorumlulukları yerine getirip getirmemekte. Kadınların erkekleri sürekli olarak "dırdır" larıyla darlamasına bir son vermek gerekiyor.



Eğer bir erkek arkadaşınız varsa -bu devirde çok zor- onu sıkmayın, darlamayın. Bunu başarabilirsiniz, inanıyorum ben size. Öncelikle gün içerisinde "beni neden aramadı, mesaj da atmamış, kesin hayatında başka biri var" gibi paranoyalardan kurtulun. Kendinize güvenin ve kıskançlık krizleri geçirmeyin.

İkinci olarak saçınızın rengini değiştiğinizde sevgiliniz bunu fark etmediyse " bana karşı çok ilgisizsin" demek yerine, bunu umursamayın. Kendine güvenen kadınlar her zaman kazanır. Eğer sevgilinizle aranız bozuksa günde 10 kere onu aramak yerine, zamanı geldiğinde yüz yüze konuşmayı deneyin.



İlgi hastalığından kurtulun. Sürekli olarak sizinle ilgilenmesini beklemeyin. Çünkü erkekler sürekli olarak ilgi bekleyen kadınlardan hoşlanmaz. Bebekler gibi her saniye sizinle ilgilenmesi sizce de biraz tuhaf olmaz mı?

Beklenmeyen zamanlarda beklenmedik şeyler yapın. Ona çok sinirli olduğunuz bir anda sarılın mesela. Sarılmak her şeyi çözen bir harekettir. Onu özlediğinizde mesaj atmak yerine evine gidin ve camı tıklatın. Bu beklenmedik hareket sevgilinizin çok hoşuna gidecektir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder